Alla inlägg den 13 oktober 2008

Av Jane Doe - 13 oktober 2008 01:04

berusad

kärleksrus


han får mig att känna mig speciell

jag älskar hans sätt

han får mig att smälta


åkte till honom igår


började med att titta på film

sitta nära

hålla om

han hade lagat mat också


senare på kvällen kom en kompis till honom

o vi skulle vidare till en annan av hans vänner

fest

fast folket tittade mest på fotboll

jag var ju hursomhelst bara intresserad av T

så spela roll


men han presenterade mig fint

och han pratade om mig som om jag vore hans

även fast vi inte uttalat just de orden oss emellan


när folket gick ut gick vi hem

han tog hand om mig så fint

nattmacka i sängen

vatten i fina vinglas

tända ljus

rökelse


somnat och vaknat hela natten

men det har mest varit mysigt

snugglat in mig i hans nacke

krypit nära


idag blev det frukost till film

sedan åkte vi till ett berg och gick på en vandringsled

jättefint

mat efter det

falafel som faktiskt var god

men jag var så mätt

ännu mera film och gos

och efter det

ännu mera film och gos


sedan var jag tvungen att åka


den här pojken

han är inte som dom andra


han har så mycket energi

och han får mig att vilja

att leva sådär som jag alltid velat göra

T

Presentation

Omröstning

Har du varit här förut?
 Ja, jag är stammis.
 Ja, jag har halkat in här någon gång tidigare.
 Nej.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards