Alla inlägg den 25 augusti 2008

Av Jane Doe - 25 augusti 2008 20:13

det finns så många människor som jag saknar

både levande och döda

det finns så många saker i vardagen som påminner om de här människorna


apelsinsaften jag dricker nu påminner om min mormor

om hur jag satt i hennes kök och drack saft ur hennes äggkoppar

Av Jane Doe - 25 augusti 2008 14:39

undrar vilka som skulle bry sig om jag tog livet av mig

antagligen fler än vad jag tror

you don't know what you've got 'til it's gone


undrar om någon skulle bli glad

kanske skulle någon det

Av Jane Doe - 25 augusti 2008 11:49

när jag ser mina gamla lärare tillsammans

får jag samma känsla som jag hade med X


mina lärare gjorde slut

alla var chockade

de var så rätt för varandra

precis som jag och X


det skulle inte förvåna mig om han vaknade snart

och inser vad han har gjort

men jag vet inte om jag någonsin kan lita på honom igen


jag känner mig patetisk

så in i helvete

 

 

just det

jag glömde säga det också

mina lärare hittade tillbaka till varandra

och de gifte sig



just det

patetisk var det jag var ja

Av Jane Doe - 25 augusti 2008 00:04

han ser genom mig som ingen annan

och han tar ner mig på jorden

jag vet inte om det är bra eller dåligt


ibland vill jag bara inte veta

ibland vill jag leva i min drömvärld där allt är bra


men man kanske inte ska fly ifrån det dåliga

det kommer väl tillbaka och äter upp en förr eller senare

kanske att jag skulle ta tag i det nu


orkar jag?

vem tar emot mig när jag ramlar?


jagmåstehärifrånjagmåstehärifrånjagmåstehärifrån

Presentation

Omröstning

Har du varit här förut?
 Ja, jag är stammis.
 Ja, jag har halkat in här någon gång tidigare.
 Nej.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards