Alla inlägg den 5 september 2008

Av Jane Doe - 5 september 2008 13:07

jag håller på att bli galen

pratar med mig själv

på ett galet sätt


jag liksom säger saker till mig själv

hittar på

fast som tur är så tror jag inte på allt

inte än iaf


jag tror jag ska börja skriva

i bokform

visst är bloggen bra

men jag tror att jag behöver lite space för bara mig med

och bloggen följer inte alltid med mig


en bok kan jag ha i väskan

en bok kan jag skriva i när jag vill

hade behövt det inatt

när jag lagt mig kände jag ett enormt behov av att skriva

men inte orkade jag gå upp och sätta mig vid datorn då


nackdelen med en bok är att den som hittar kan läsa

och köpa dagbok med lås känns lite töntigt

fast kanske är det det bästa?


idag ska jag köpa någon slags bok

något jag kan skriva i

när jag vill

Presentation

Omröstning

Har du varit här förut?
 Ja, jag är stammis.
 Ja, jag har halkat in här någon gång tidigare.
 Nej.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards