Alla inlägg den 19 november 2006

Av Jane Doe - 19 november 2006 16:11

Dagen är ganska död faktiskt.. Har inte gjort så mycket, har den där jobbiga söndagsångesten <- den är ju värre än bara det att gå och jobba på måndag morgon. Man låser sig helt på söndagarna vid att man måste upp och jobba, och att detta är den sista dagen på helgen. Jobbigt värre. Vill verkligen försöka sluta att tänka så..!Skulle gått och tränat idag. Det ena gymmet i stan hade öppet hus och det var gratis och så, men jag ville verkligen inte. Det gick inte idag. Sedan är det ju rätt meningslöst också iochmed att träning inte har någon effekt om man har druckit alkohol dagen innan. Kroppen har ju då fullt upp med att ta vara på alkoholen. Så ja, man har lite dåligt samvete för det där idag med.Ska snart äta. S & jag ska ha myskväll, med räkor och film. Tror det blir Narnia, för den har vi inte hunnit se än. Jag ska nog ta och duscha av mig nu och försöka bli en ny människa med mindre söndagsångest.Hejdå!

Av Jane Doe - 19 november 2006 13:22

Fick idén från ett forum där jag läste om en som skrev en anonym blogg på nätet. Det är ofta ett problem när man bloggar på nätet, vem som helst kan läsa och då kan man inte riktigt skriva vad man vill, men i den här bloggen tänker jag skriva vad jag vill... Sånt som man helt enkelt måste ha ur sig, sånt som säkert egentligen är intressant för andra att läsa också..Så ja, enjoy!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Har du varit här förut?
 Ja, jag är stammis.
 Ja, jag har halkat in här någon gång tidigare.
 Nej.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<<
November 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards