Alla inlägg den 21 november 2006

Av Jane Doe - 21 november 2006 18:42

OMG - jag är trött! Jobbat idag igen. Det är *hmm* 5e dagen jag jobbar. Jag trodde att det skulle gå bra det här, men märker allt mer och mer vilken dålig sammanhållning och vilken dålig arbetsplats det är. Helt sjukt, bråk i personalrummet på fikarasten. Jag höll inte med någon utav dem. Fastän vi är färre i min yrkeskategori kunde jag ändå inte ställa mig på vår sida. Ingen hade rätt helt enkelt, och jag förstod båda sidor, men jag orkar inte hålla på och käfta. Efter det gick de och snackade skit om varandra. Det är ingen drömarbetsplats, inte för mig iaf. Arbetsuppgifterna trivs jag med, det funkar bra. Övriga människor som jag möter är också trevliga. Men det är just alla de som äter i samma personalrum. Nej, usch. Jag är trött på det redan.Har sökt en annan tjänst, här i stan, och jag hoppas så innerligt på att få den, även fast det är sämre betalt. Men jag har praktiserat där tidigare och jag trivdes så bra där. Jag kände mig verkligen som en i gänget fastän jag bara var elev, nu känner jag mig som elev fastän jag borde vara en i gänget - sjukt.S jobbar sent ikväll, så jag är ensam hemma, men lite skönt det med. Ska ju bara ta det lugnt ikväll ändå, lägga mig tidigt så att jag orkar upp imorgon bitti.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Har du varit här förut?
 Ja, jag är stammis.
 Ja, jag har halkat in här någon gång tidigare.
 Nej.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<<
November 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards