Alla inlägg den 3 juni 2008

Av Jane Doe - 3 juni 2008 23:34

Har egentligen inget nytt att skriva. Det händer inte så mycket. Jag utbildas för ett nytt jobb och imorgon har jag redovisning i skolan. Det går säkert bra..


D är online på msn, men jag skriver inte.. Önskar att jag gjorde det, men det är bäst såhär. Jag tror inte att vi är bra för varandra..


Förresten, jag har en omröstning här bredvid --->

Svara gärna på den :) 

Av Jane Doe - 3 juni 2008 12:18

Har knappt pratat med D sedan sist.. Något hej någon gång på msn bara.. Jag vet inte riktigt hur han tänker, men jag tänker inte satsa något mer på honom iaf. Det känns bra som det är nu. Nu är jag singel och fri och kan göra som jag vill..!


Är extremt uttråkad idag, sitter och försöker plugga, och det är riktigt fint väder ute. Skulle ju varit nice att vara ute då.. menmen, jag behöver plugga..!


Till helgen får jag en inneboende. Har inte träffat henne innan, men jag behöver hjälp med hyran, så så fick det bli. Det är ju en tvåa jag bor i, så vi kommer ju leva väldigt nära varandra. Undrar hur det ska gå, om vi kommer döda varandra eller inte..

Det lär ni nog höra om isf..

Presentation

Omröstning

Har du varit här förut?
 Ja, jag är stammis.
 Ja, jag har halkat in här någon gång tidigare.
 Nej.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards