Alla inlägg den 11 juni 2008

Av Jane Doe - 11 juni 2008 16:23

Jag & A. Jag vet inte. Jag frågade honom om han drev med mig. För han har sagt så mycket konstigt på sistonde, saker som att jag skulle vara fin och nåt o ha. Så jag frågade vad han menade med det där...


Det verkade vara allvar. Han sa att han inte drev med mig.


Jag vet inte. Men jag tror inte heller att han skulle göra det..


Han har kommit att bli en av mina absolut närmsta vänner. Någon som jag ringer till bara för att få prata med.. Närmare bestämt den ende jag ringer till bara för att få prata med.. När jag ringer någon annan handlar det alltid om svar på olika frågor, men inte med A.


Det är helt klart något speciellt med honom, men jag tror jag behöver vara själv nu.. jag tror det iaf.. vad jag behöver.. men vad mitt hjärta säger... jag vet inte om det hänger ihop med det..

Presentation

Omröstning

Har du varit här förut?
 Ja, jag är stammis.
 Ja, jag har halkat in här någon gång tidigare.
 Nej.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards