Alla inlägg den 18 mars 2008

Av Jane Doe - 18 mars 2008 20:28

Jag mår jättekonstigt. Det känns som att kroppen helt saknar energi, fast det känns som att det enda jag gör, det är o äta. Då borde jag väl ha energi?

Den här veckan ligger jag på samma vikt som förra. Jag har alltså inte gått ner. Första veckan på länge...


Mitt sötsug är enormt just nu också. Vill så gärna gå och köpa nåt gott, men affären stänger snart och jag ska försöka stå emot. Inte bara för att det är sött, utan även för att det kostar pengar. Har inte mycket och leva för nu. Om en vecka får jag pengar, och jag måste klara det fram tills då. Jag har prioriterat helt galet i ekonomin den här månaden, det gör jag inte om. Vet bara inte hur jag ska göra. April kommer bli en månad full av utgifter. Jag kommer inte vara hemma och då vill jag kunna unna mig grejer. Hoppas på en bra "lön". Kanske att det kan gå då, annars får vi se. Min framtida pv ska vara rik!

Presentation

Omröstning

Har du varit här förut?
 Ja, jag är stammis.
 Ja, jag har halkat in här någon gång tidigare.
 Nej.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards