Alla inlägg den 16 mars 2008

Av Jane Doe - 16 mars 2008 21:46

Jag vill skriva något, men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Det känns som att det händer grejer. Grejer som inte får hända. Inte här. Inte med de inblandade. Jag borde ta mig långt härifrån. Lämna stan och börja om på nytt.


Och någon vill träffa mig, någon som jag egentligen inte känner. Ska jag? Det kan bli bra. Det kan också bli väldigt dåligt. Våga och vinn heter det. Men om jag skulle bli nerslagen vet jag inte om jag orkar ta mig upp igen.


Vissa kanske tycker att jag skriver i koder, om det nu finns någon som läser den här bloggen. Tvivlar på det (skriv en liten kommentar isf - vore kul o veta). Hursomhelst, jag skriver inte för andra, utan jag skriver för mig själv. Vill inte heller avslöja allt för mycket om mig. Då skulle jag inte kunna skriva lika personligt och naket.

För det här är jag - naken.

Presentation

Omröstning

Har du varit här förut?
 Ja, jag är stammis.
 Ja, jag har halkat in här någon gång tidigare.
 Nej.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards