Alla inlägg den 2 mars 2008

Av Jane Doe - 2 mars 2008 13:11

Jag flippade igår igen, och som vanligt minns jag inte riktigt vad som hände.


Jag minns att jag var jävligt ensam. Jag minns att jag ville åka hem och bad de andra om det, som inte ville. Jag minns att jag gick ut, jag minns att jag ringde en vän, men jag minns inte riktigt vad som sas. Jag minns att jag satt på en sten. Jag minns att Han hittade mig. Jag minns att Han insåg allvaret och gick o letade rätt på de andra.


Vi trängde in oss i bilen. Undrar vad de andra tänkte om mig. De tänkte nog ingenting för ingen brydde sig. Ingen brydde sig om att fråga hur det var, men det kanske syntes.


De åkte och dumpade mig först. Åkte t.o.m förbi en av "bil-vännernas" lägenhet, för att släppa av mig först. Kompisen bara.. "Eh, här bor jag..". Men han fick väl gå av efter mig... Det viktigaste var o bli av med mig. Kastade mig ur bilen, mumlade något om "tack för ikväll" o försökte hitta hem.


Han ringde sedan, när Han var hemma, och undrade om Han skulle komma över. Jag sa att Han inte behövde, men Han gjorde det ändå. Fylle-mat ā la baguette, sedan sova. Minns inte om vi pratade eller hur vi gjorde.


Imorse ville Han ha sex, men jag lät honom aldrig "komma in". Det blev bara mys och jag tror Han blev sur/ledsen för det. För sen var det bara som att han ville gå.


Jag är ett hål. Osäker på om jag borde få finnas överhuvudtaget.

Presentation

Omröstning

Har du varit här förut?
 Ja, jag är stammis.
 Ja, jag har halkat in här någon gång tidigare.
 Nej.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards