Alla inlägg den 5 maj 2008

Av Jane Doe - 5 maj 2008 16:06

Jag är ensam och har inte sett ett ansikte på... ett och ett halvt dygn, än mindre hört någons röst.. Det kanske inte är så länge, men ändå..


Hursomhelst, tankarna sätter igång. Just idag har jag kommit ihåg folk som uppskattat mig, som tyckt jag varit fin. Folk jag inte känt som kommit fram på krogen, hemliga beundrare..


För det hände faktiskt i lördags, det var en kille i baren som bara var tvungen att säga till mig hur fin han tyckte jag var.. Gulligt sagt sådär.. men jag tog det nog inte så seriöst, och nu när jag tänker på det i efterhand så var jag nog ganska "dissande" om man kan säga så.

Men hur ska man vara då om man inte är intresserad? Jag ska väl inte låtsas, säga "tack detsamma" fastän jag inte menar det. Så gör man inte. Det blir lätt fel då.


Men jag undrar verkligen vad folk ser i mig. 

Presentation

Omröstning

Har du varit här förut?
 Ja, jag är stammis.
 Ja, jag har halkat in här någon gång tidigare.
 Nej.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards