Alla inlägg den 24 maj 2008

Av Jane Doe - 24 maj 2008 15:42

Jag har/har haft jättedåligt samvete... Jag träffade på en tjej som var intresserad av en kompis till mig. Jag ringde min kompis och bad honom komma.. Detta var för någon månad sen kanske...Visst, de hade trevligt tillsammans.. Men hon har barn, och det gillade han inte riktigt. Han vill inte vara någon pappa.


Hursomhelst, hon har följt efter sedan dess, och det har känts konstigt... Jag har ju vetat att han inte velat och så...


Jag tog upp det igår med honom, och sa att jag hade dåligt samvete för det.. Då berättade han att hon var gravid nu, att han var pappan och att det var det som var lite konstigt.. Så därför hängde de ihop nu.


Nu har jag nästan mer dåligt samvete, för det känns inte som riktig kärlek mellan de två och nu verkar det som att han känner att han måste vara tillsammans med henne. Och jag var den som förde de samman.

Fy fan för mig.

Presentation

Omröstning

Har du varit här förut?
 Ja, jag är stammis.
 Ja, jag har halkat in här någon gång tidigare.
 Nej.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards