Alla inlägg den 6 juli 2008

Av Jane Doe - 6 juli 2008 15:16

en sak till


visst är det lite löjligt att man kan tycka om en person som påminner en om en annan, som man verkligen tycker om


jobbade inatt, inom krogbranschen, och då dök det upp en kille som påminner mig om A

har sett honom förut

de är egentligen inte så jättelika

men de har samma sneda fina leende

åh, vad jag tycker om den här killen


fast samtidigt gjorde det ont att se honom igår med

eftersom jag o A är ganska trasiga nu

jag förstörde ju

Av Jane Doe - 6 juli 2008 15:10

jag är död och ensam

med en kopp te


om 50 min ska jag gå och jobba

men det är inte på samma ställe som i fredags och lördags

det här är mycket slappare

det blir nog bra


visserligen lite ångest på detta jobbet med

eftersom jag känner mig sexuellt trakasserad


eller trakasserad och trakasserad

jag hjälper en som inte kan använda sina armar

och den här personen vill ha hjälp att onanera

något som inte ingår i mina uppgifter

men jag får hintar om det hela tiden

mest på msn

irl vågar personen inte säga något

utan det blir mest försök, hintar till att göra det i duschen


men eftersom jag jobbar sent idag hoppas jag att personen redan duschat idag

att det inte blir svårare än att laga mat


visst låter det andra sjukt?

men vad ska man göra?

jag förstår ju personens frustration också, att inte kunna onanera själv

men varför jag?

jag har gjort klart att jag verkligen inte vill

men tydligen är det svårt att acceptera


hell

life is hell

46 minuter kvar till jobb

Presentation

Omröstning

Har du varit här förut?
 Ja, jag är stammis.
 Ja, jag har halkat in här någon gång tidigare.
 Nej.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards