Alla inlägg den 18 juli 2008

Av Jane Doe - 18 juli 2008 17:25

yes

det blir så som det blir

han kommer häråt i helgen

så som det ser ut nu ska vi ses imorgon


jag jobbar ikväll

krog-jobbet

i en stad som han kommer komma till ikväll

men han ska vidare hem till sina föräldrar

först pratade vi om att jag skulle skjutsa hem honom

för jag åker ändå förbi hans föräldrahem


men nej

så blir det inte

lite försiktig ska man väl vara med människor man inte träffat förr


jag måste fixa mer nu

inför jobbet

och så måste jag städa


eventuellt kommer flickorna hit imorgon kväll och så blir det utgång

S följer kanske med

vi får se om han är trevlig eller ej ;P

S
Av Jane Doe - 18 juli 2008 14:17

fortfarande inget brev i brevlådan

det känns bra


och vet ni en sak?

S, som jag nämnde igår

han ringde den vanliga tiden

som han brukar

vi kunde inte prata så länge bara

men han ville fråga en sak


han ville fråga om jag ville träffa honom i helgen

ja

nej

vi har inte setts öga mot öga någon gång

så det skulle vara spännande!


han bor en bit härifrån

men hans föräldrar bor i en stad här i närheten

och han funderade på o åka o hälsa på dem i helgen

o då tyckte han att vi skulle ses


iiiih

vad kul liksom

om det blir så

för det var inte helt säkert heller

han skulle se om familjen var hemma bara


well, jag ska väl inte förvänta mig för mycket

men lite pirr i magen har jag allt

S

Presentation

Omröstning

Har du varit här förut?
 Ja, jag är stammis.
 Ja, jag har halkat in här någon gång tidigare.
 Nej.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards