Alla inlägg den 16 juli 2008

Av Jane Doe - 16 juli 2008 23:09

jag öppnade aldrig "bra stunder" heller

jag skulle ut med bilen så jag passade på att slänga "bra stunder" i ett nytt kuvert och åka förbi den sunkiga läkarvillan och lämna det i den rostiga brevlådan


antar att det var mindre hat i "bra stunder"

men jag ville inte läsa det


det som stör mig dock är att han inte slickat igen kuverten

de har liksom bara vikts in

på så sätt skulle jag kunna ha läst dem

han kan tro det iaf


MEN jag har inte läst och jag tänker inte läsa

jag behöver inte ta den skiten

misstänker att det kommer ett brev imorgon med

så länge som det kommer brev kommer jag att fortsätta lämna tillbaka dem


när jag gjorde det idag dunkade inte mitt hjärta lika mycket

shit, igår cyklade jag och var tvungen att lämna cykeln en liten bit ifrån för att kunna smyga

men idag

idag kom jag åkandes i bilen

hög 70-talsdiscomusik i högtalarna

stannade precis framför brevlådorna och lämnade brevet


tror visserligen att han var o jobbade

menmen

hade han sett mig så hade han gärna fått göra det


jag tror på brev imorgon

så det blir promenad imorgon

inte cykel

inte bil

promenad


jag ska gå som bara fan

jag ska bli svettig

jag ska träna

kombinera nytta med "nöje"

sen kör jag träningspasset när jag kommer hem igen

det som gör att jag har träningsvärk i både mage och ben just nu

me like!

Av Jane Doe - 16 juli 2008 12:34

jag sprang precis ner för att kolla brevlådan


"bra stunder" stod det på det


jag tror inte jag tänker öppna det heller

Av Jane Doe - 16 juli 2008 12:26

jag fick ett hatbrev igår med

fast observera brev i hatbrev

det första var bara ett mail

brevet låg i min brevlåda igår


jag läste det aldrig

jag öppnade det aldrig

jag visste att det var fyllt av hat

antagligen det 3 sidor långa brevet som han skrev om i sitt hatmail

det jag gjorde var att lägga det, oöppnat, i ett nytt kuvert


sedan smög jag till hans lägenhet 

i skydd av mörkret

och lade det i hans rostiga brevlåda


jag tyckte det var ganska snyggt gjort iaf

men jag vet att han kommer bli galen

han kommer att bli så arg för att jag inte läst det


kanske har jag något som ligger och väntar i min brevlåda idag med

jag har inte varit och kollat än

det skulle inte förvåna mig

Presentation

Omröstning

Har du varit här förut?
 Ja, jag är stammis.
 Ja, jag har halkat in här någon gång tidigare.
 Nej.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards