Alla inlägg den 10 juli 2008

Av Jane Doe - 10 juli 2008 21:52

och igen! :D

S
Av Jane Doe - 10 juli 2008 19:09

han ringde idag igen :D

dock kunde vi inte prata lika länge

men han ringde ^^

S
Av Jane Doe - 10 juli 2008 11:07

nu sitter jag på jobb igen

allmänt uttråkad

väntar på dagens värsta

- duschen

borde vara dags för den snart


imorgon ska jag jobba också

fast inte samma jobb

blir ny arbetsplats och jag är lite nervös


känns som att jag jobbat en hel del på sistonde

sista veckan har jag ändå jobbat fre, lör, sön, ons, idag

och så ska jag jobba imorgon och ev på lördag med

det är ju bara en vecka ändå

och för att inte ha något sommarjobb så är väl det ganska bra


lönen jag får i juli kommer nog inte vara så fet

men i augusti ska den nog kunna bli ganska bra

tiden går jävligt fort med

jag måste ta tag i skolan och den uppgiften jag har hängandes efter mig

men jag gör hellre annat

faktiskt


det är konstigt när det ibland känns som mörkast

hur det bara kan vända

fast det är väl så när man är på botten

men det känns konstigt bara


telefonsamtalet igår

det var en pojke

vi pratade en o en halv timme i telefon

bara sådär

om allt och inget

I loved it

känns lite löjligt

menmen

- hur mycket får man höra av sig förresten? för att inte vara jobbig?


jag är inte kär eller så

jag bara tyckte om det väldigt mycket

Presentation

Omröstning

Har du varit här förut?
 Ja, jag är stammis.
 Ja, jag har halkat in här någon gång tidigare.
 Nej.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards