Alla inlägg den 20 juli 2008

Av Jane Doe - 20 juli 2008 16:47

det pirrar konstant i min mage

för jag kan inte sluta tänka på honom

jag borde faktiskt ge mig


vi har smsat lite så idag

och det verkar ju inte vara så att han aldrig vill se mig igen iaf

hehe

men man vet aldrig

han kanske bara är snäll

men samtidigt har jag fått uppfattningen att han är en rak människa

en bra människa liksom

även om han har lite konstiga små saker för sig

jättebacillrädd o sådär

haha

undrar om man tycker att det är lika kul om det skulle bli nåt

S
Av Jane Doe - 20 juli 2008 15:48

jag stör mig på att jag är så tjock!

ja

jag gör det


och jag vet

jag är inte jättetjock egentligen

det finns många som är mycket större


hmm

ska räkna ut mitt bmi


...


bmi = 20,6


...


okej

det är inte mycket

det är ganska normalt

men saken är den då att jag är väldigt otränad

jag har inte mycket muskler

därav annat daller

det märks i min hy med

den är inte så fin


men jag ska allvarligt ta tag i det


just nu tvättar jag

när det är färdigtvättat ska jag gå ut och gå

fastän det regnar och är blött


det finns inget dåligt väder...

Av Jane Doe - 20 juli 2008 12:32

vad fin han var

S

han var en bra människa också

det gjorde inte saken värre


jag ska nog försöka sluta tänka på honom nu

låta honom bestämma liksom

för jag vill inte vara efterhängsen

S
Av Jane Doe - 20 juli 2008 03:53

fa-an

vad fin han är/var/är


och så kallade han mig för "pöket" på msn

just nu

precis

säger man så?

om man inte menar nåt?

eller...

det låter faktiskt som att det är mer på skoj


men han har alltid definierat det så

typ "pök-vänligt" och sådär..

det säger väl egentligen ingen

men han är speciell

(han säger så ju)

och han är verkligen inte nån Ronny & Ragge


wååååaaaah!


hihi

ge mig honom

snälla!

S
Av Jane Doe - 20 juli 2008 03:37

fan

vad fin han var

S

men han verkade inte direkt intresserad


kanske var för att han var nykter

eller så för att jag inte var något att ha

fan

S

Presentation

Omröstning

Har du varit här förut?
 Ja, jag är stammis.
 Ja, jag har halkat in här någon gång tidigare.
 Nej.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards