Alla inlägg under maj 2008

Av Jane Doe - 2 maj 2008 13:40

Jag tänker väldigt mycket nuförtiden.. Kanske bra att skriva då...


D och X (ja, min f.d.) träffades igår. Det är ju inget officiellt så mellan mig o D. Eller ja, det kanske det är, men vi har hursomhelst inte gått ut med det officiellt, så det är väl så. Bara det att vi håller om varandra o så.. Förstår om det var smärtsamt för X att se oss så. Måste ha varit väldigt konstigt, men det var oundvikligt.


Undrar om X fattar nu vad han gått miste om..?

Han kommer nog aldrig att få mig igen..



Det var någon slags tillställning där vi var igår, och min familj kom dit med. Jag presenterade inte D och dem för varandra. Det kändes aldrig naturligt. X började fjäska ordentligt för min familj... Fast vill han nåt så är det väl egentligen mig han ska fjäska för.


Undrar om X fattar nu vad han gått miste om..?

Han kommer nog aldrig att få mig igen..


Av Jane Doe - 1 maj 2008 22:55

Ja, vi två. Det är något på gång, på riktigt. Han kom hit i förrgår igen, vi spelade lite, tittade på film och han gjorde det klassiska med att sträcka på sig och sedan gled hans arm ner bakom mig.. Mys.


Han stannade över natten.


Morgonen igår, vi åt frukost. Sedan bestämde vi oss för att ge oss ut på stan. Åkte runt i hans bil och kollade in fina ställen innan vi skiljdes åt när jag skulle repa.

Efter repet gick jag hem till en vän och drack öl, men skulle ta det ganska lugnt, eftersom jag hade planer idag. Ingen utgång planerad alls, utan hem vid midnatt senast.

D ringde. Han ville såklart att jag skulle komma ut. Jag sa nej, men när jag sedan pratade med min vän så var hon sugen på att gå ut ändå, så så blev det. Träffade D ute, lovely! Han var kalas... Jag gick hem vid 1 och D följde med. Det tog lång tid att gå, han var inte nykter, och vi pratade mycket. Var tvugna att stanna och prata ibland också, för det var ganska allvarliga saker som kom upp. Tog säkert en timme bara att gå hem..


Väl hemma tvingade jag i honom massa vatten och vi gick och la oss. Han kunde inte sluta prata, om hur han kände för mig, att jag var något speciellt, att jag var fin. Att han kände något, något som han trodde att han inte kunde känna... Vid 4 fick jag tyst på honom ^^, men visst, det var mysigt att ligga o prata med honom.. Det var bara det att jag skulle upp vid 7 idag :P


Han är jättefin och intelligent, fast han gör sig dummare än vad han är. Jag tycker verkligen om honom, och trivs med honom.


När jag är med honom känns allt rätt.

När jag inte är med honom börjar jag tveka. Jag vet inte om han är redo för något. Han blev singel ganska nyligen, och jaa, det är bra att vara singel ett tag när man väl är singel. Jag tror att man behöver det för att lära känna sig själv.


Det är först nu som jag känner att jag kan klara mig själv. Ensam. Såhär skulle jag kunna hålla på ett tag till, men samtidigt vore det så skönt att ha någon, någon att krama när man vill, någon att pussa på. Dejta. Dejta är vad jag vill göra nu, men är han redo?

D

Presentation

Omröstning

Har du varit här förut?
 Ja, jag är stammis.
 Ja, jag har halkat in här någon gång tidigare.
 Nej.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards