Alla inlägg under juli 2008

Av Jane Doe - 13 juli 2008 00:25

det blir många tankar ikväll


jag tror att jag slängde bort något bra i mars

jag tror att han var bra för mig

det jag var rädd för var att han var för bra

en sån som verkligen skulle klara av mig

helt perfekt

men det skrämde mig och jag tryckte honom så långt ifrån mig jag kunde

hittade alla fel

hans håriga rygg skrämde mig (men visst är håriga ryggar lite skrämmande ändå?)


jag är inte samma människa som jag var i mars

jag vill tro att jag växt lite sedan dess


även om det inte märks i den här bloggen så mår jag bra mycket bättre nu

i den här bloggen skriver jag ju nästan bara dåligheter

inte så mycket postivt

som en kommentar jag fick "ryck upp dig"

tyckte den var så löjlig så jag brydde mig inte ens om att svara


det här är min blogg

här är jag helt anonym och jag använder den för att skriva av mig

jag skriver vad fan jag vill här


om jag vill skriva roligare saker skriver jag det i MIN blogg, där jag inte är anonym

det här är min dagbok

det här är ett sätt att få ur mig saker

sånt som måste ut för att inte fastna där inne


P, ska jag försöka igen?

är jag värd det?

är han värd det?

jag tror som sagt att han är perfekt

den trygghet jag söker

han är inte den farlige mannen som ger mig pirr i magen

pirr i magen vill jag ha

fast det kanske är överskattat

farliga män är aldrig bra i längden heller

jag vet det och låter bara sånt vara för korta perioder/stunder

vad är det jag vill ha egentligen?

P
Av Jane Doe - 12 juli 2008 23:28

fan vad jag pendlar

från gråt till skratt

och sedan tillbaka igen

på bara några sekunder


det här är fan läskigt

Av Jane Doe - 12 juli 2008 23:00

jag vill ha en riktig jävla flört

med massa gosiga sms som vaggar mig till sömns

drömpojken, vart är du?

Av Jane Doe - 12 juli 2008 22:11

killen som jag nu kommit att prata med varje dag

han är speciell

skillnaden mellan han och många andra är att han inte tycker synd om mig

det tror jag nämligen att många gör

o det gör att de indirekt ser ner på mig


killen som jag nu kommit att prata med varje dag

han ser inte ner på mig


jag gillar det


Av Jane Doe - 12 juli 2008 17:08

nu kom gråten

sen suddar ut så att det är svårt att se


när jag tänker efter var det längesen jag verkligen grät

jättelängesen

fattar inte att jag lyckats hålla det inom mig så

för det har verkligen funnits anledningar...


igår blev jag övergiven av 3 av mina bästa vänner

de valde någon annan framför mig

och det svider hårt


det gör riktigt ont

jag vet inte om jag vill stanna här


jag vill bli full ikväll, men inte ensam

men det blir nog så

whatever

Av Jane Doe - 12 juli 2008 03:44

ångesten växer i mitt bröst

och jag vet inte riktigt vad som håller på att hända

vart jag ska ta vägen eller någonting

känner mig väldigt ensam just nu

kom och håll om mig

Av Jane Doe - 10 juli 2008 21:52

och igen! :D

S
Av Jane Doe - 10 juli 2008 19:09

han ringde idag igen :D

dock kunde vi inte prata lika länge

men han ringde ^^

S

Presentation

Omröstning

Har du varit här förut?
 Ja, jag är stammis.
 Ja, jag har halkat in här någon gång tidigare.
 Nej.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards